VÍCE JAK 3600 DOPLŇKŮ A NÁHRADNÍCH DÍLŮ SKLADEM. EXPEDUJEME DENNĚ.

Boční kufry Vario BMW F850GS

Kód: 77408569659 77408569660 Zvolte variantu
2 hodnocení
Značka: BMW
9 916 Kč –3 %
bmw 77408569659
9 916 Kč –3 % 9 566 Kč
Dodáme přibližně za 7 dní Dodáme přibližně za 7 dní Zvolte variantu
Varianta

Detailní informace

Detailní popis produktu

Černé plastové kufry.

Objem kufru lze seřídit pohyblivým mechanismem
Objem : zhruba 20-29l (pravý), zhruba 30-39l (levý)
Inovativní mechanismus pro instalaci na motocykl
Volitelně: vnitřní tašky

Ještě budete potřebovat zámky, do každého kufru jeden. Zámky se nastaví na klíč Vašeho motocyklu, používáte pak jeden klíč na vše.

Pokud máte bezklíčkovou spínací skříňku, volte vložky zámku Vložka zámku pro kufry BMW universální
Pro klasické klíčkové zapalování pak Vložka zámku pro Vario kufry F850GS F750GS

Boční kufry lze ještě doplnit horním (topcase), ten najdete zde: Topcase F850GS.

A vnitřními taškami: 
Vnitřní taška do BMW Vario topcase
Taška do levého kufru Vario BMW
Taška do pravého kufru Vario BMW


• Prohnutá páka pro změnu objemu kufru
– Patentovaný nastavovací mechanismus umožňuje pohodlné a rychlé nastavení pohybem jedné ruky a posunem páky
– Zúžení šířky (o 12 cm), kterým lze dosáhnout snížení kapacity kufru se vyplatí především v městském provozu
• Objem kufru, pravý: Přibližně 30-39 l
• Objem kufru, levý: Přibližně 20-29 l
• Inovativní mechanismus připevňování
• Vhodné i pro jízdu v terénu
• Maximální zatížení jednoho kufru: 10 kg
• Doporučená maximální rychlost s instalovanými kufry: 180 km/h
• Volitelně: Vnitřní taška pro Vario kufry

Doplňkové parametry

Kategorie: Kufry BMW F850GS
Druh dílu: Kufry a držáky
Universální / specifické díly: Pro konkrétní motocykl
? Typ motocyklu: BMW F850GS Adventure 18-, BMW F850GS 18-

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
 Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.