Kryt středu koncového převodu R1300GS
Kód: 77229898516Související produkty

Sedlo jezdce komfort vyhřívané nízké R 1300 GS
Dodáme přibližně za 20 dní
13 461 Kč

Sada bočních kufrů Wunderlich Extreme pro R1300GS stříbrná 37l a 37l
Dodáme přibližně za 20 dní
23 400 Kč

Sada bočních kufrů Wunderlich Extreme pro R1300GS černá 37l a 37l
Dodáme přibližně za 20 dní
28 600 Kč

BOS Slip-On R 1300 GS Desert Fox Double D EURO 5 black
Dodáme přibližně za 20 dní
24 200 Kč
Detailní popis produktu
Frézovaný hliníkový kryt zadního kola zdůrazňuje dynamický vzhled motocyklu. Černé eloxované kryty zdobí nápis BMW Motorrad a průměr 62 mm motocykl vizuálně i technicky vylepšuje.
Doplňkové parametry
Kategorie: | BMW R1300GS 2022- |
---|---|
Druh dílu: | Kryty |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |
? Typ motocyklu: | BMW R1300GS |

Sedlo jezdce Issota bílé standartní BMW R1300GS
Dodáme přibližne za 30 dní.
8 200 Kč

Sedlo jezdce Issota modré snížené BMW R1300GS
Dodáme přibližne za 30 dní.
8 200 Kč

WRS plexi Caponord Plus Transparent BMW R 1300 GS s ACC
Dodáme přibližně za 20 dní
3 790 Kč

Tónované sportovní plexi R1300GS pro modely s ACC
Dodáme přibližně za 20 dní
4 903 Kč
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.