DRŽÁK PRO ZADNÍ TLUMIČ VÝFUKU BMW PURE SCRAMBLER URBAN G/S
Kód: 18218564071_DOPSouvisející produkty





Detailní popis produktu
Držák pro zadní tlumič výfuku nahrazuje standardní držák s odstraněným rámem spolujezdce.
Doplňkové parametry
Kategorie: | R nineT Urban GS 2016-2024 |
---|---|
Druh dílu: | Výfukové koncovky |
Universální - specifické: | Pro konkrétní motocykl |





Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Historie motocyklů BMW začala v roce 1921, kdy společnost začala vyrábět motory pro jiné společnosti. Vlastní motocykly BMW - prodávané pod značkou BMW Motorrad - začaly v roce 1923 modelem BMW R 32, který byl poháněn plochým dvouválcovým motorem (nazývaným také "boxer-twin"). Výroba motocyklů s motory s plochým dvouválcem pokračuje dodnes, nicméně BMW vyvinulo i mnoho modelů s jinými typy motorů.
Každý úspěšný příběh má svůj začátek. U modelu GS to začalo v roce 1980, kdy BMW Motorrad představil v jižní Francii první velký dual sport motocykl na světě R 80 G/S. V roce 2020 oslavilo BMW 40 let výroby řady GS.